13. kolovoza 2008.

Konačno jedinstveni


Osnivač i vlasnik Limexa Josip Šelej u suradnji s organizatorima Miholjačkog sijela dao je nemjerljiv doprinos uspjehu te manifestacije. Osim što je u ime tvrtke dao gotovo polovicu potrebnog novca za tu manifestaciju, svojim je primjerom i zagovorom potaknuo i druge sponzore da u skladu s veličinom tvrtke daju novčani doprinos za organizaciju ove jedinstvene manifestacije koja je okupila mnoštvo gostiju, izvođača i posjetitelja iz bliže i dalje okolice

''Oduševljen sam time što je konačno u gradu stvorena takva suradnička atmosfera koja je omogućila meni kao najvećem poduzetniku u gradu da zajedno s ostalim kolegama poduzetnicima dam primjeren doprinos jednoj takvoj manifestaciji kao što je ''Miholjačko sijelo''. Konačno smo svjedoci jedne stvaralačke atmosfere koja je stvorena u gradskoj vlasti i primjerene suradnje s lokalnim poduzetnicima na zadovoljstvo sugrađana. Nažalost, ovaj grad pamti i drugačija vremena kada je održavanje ove kulturne i turističke manifestacije bilo organizirano u dramatičnim okolnostima bez prave koncepcije, uz indolentne organizatore koji naprosto nisu davali šanse da se s njima surađuje. Nisu bili sposobni i morali su otići. Konačno sam sretan i zadovoljan jer sam zajedno s ostalim kolegama poduzetnicima dobio mogućnost da novčano i organizacijski pomognem održavanje jedna takve manifestacije koja je plijenila pozornost naših sugrađana, ali i brojnih gostiju iz susjedne Mađarske i drugih susjednih gradova. Prema podacima kojima raspolažem organizacija ove manifestacije iziskivala je velika financijska sredstva, oko 250 tisuća kuna i sretan sam što je Limex u tome sudjelovao s gotovo polovicom iznosa. Uz to smo sudjelovali i u koncipiranju manifestacije i njezinom provođenju, pa je moje zadovoljstvo i veće. Dobili smo mnoge pohvale za uspješnu organizaciju i cjelokupan program, ali nam je najvažnije zadovoljstvo naših sugrađana. Ponosan sam što sam bio u mogućnosti na ovaj način pokazati pripadnost ovome gradu, jer ga ja doživljavam kao svoj grad, i sa zadovoljstvom sam dao velik doprinos u održavanju ove manifestacije'' - rekao nam je vidno zadovoljni Josip Šelej, generalni direktor i vlasnik tvrtke Limex.
''Budući da je pred nama obilježavanje Dana grada, a s obzirom na ovakva iskustva s čelništvom Grada i na stvorenu atmosferu zajedništva, koja podrazumijeva pružanje mogućnosti poduzetnicima da daju svoj osobni doprinos u stvaranju pozitivnih odnosa sa gradskom vlasti, već sam dao svoju ponudu da na sličan sponzorski način doprinesem i prilikom organizacije svečanosti povodom Dana grada. Prema dogovoru Limex će se uključiti kao suorganizator i sponzor koncerta jednog od najpoznatijih i najvećih hrvatskih izvođača zabavne glazbe'' - najavio je na kraju razgovora Josip Šelej.

Nema komentara: