11. kolovoza 2008.

«Zahvaljujem Bogu što sam sreo Limex i njegov proizvod»






Ponekad je uistinu nevjerojatno gdje sve završavaju Limexovi proizvodi. U gotovo svakom kutku Zapadne, a u posljednje vrijeme i Istočne Europe, može se pronaći poneki proizvod s oznakom Made by Limex Croatia. I te proizvode kupuju svi, od velikih trgovačkih lanaca, preko manjih tvrtki i poduzetnika pa sve do najobičnijih ljudi kojima Limexovi proizvodi olakšavaju svakodnevni život. Ipak, posebna je priča vrijedna objave u LimexInfu, kada neki naš proizvod oduševi mega popularnu javnu osobu, kao što je "Trener svih trenera" Miroslav Ćiro Blažević.

Trener koji je ostvario s hrvatskom nogometnom reprezentacijom najveći uspjeh do sada, osvojivši treće mjesto i brončanu medalju na Svjetskom prvenstvu u Francuskoj prije točno 10 godina, posebno se je oduševio jednim Limexovim proizvodom – Ormarom za oružje, kojeg mu je osobno uručio u njegovoj kući u Kraljevici, član Uprave Limexa, Marko Šelej.

"Ja bih se prije svega zahvalio Bogu da sam sreo Limex i njegov proizvod, jer on me riješio jedne izuzetno vitalne brige, kako da osujetim svu opasnost koju objektivno nosi to "vražje" oružje. Ja sam jedan pasionirani kolekcionar i moram se pohvaliti da imam sve vrste oružja, zahvaljujem se i MUP-u koji je imao ljubaznost da prepozna moju stabilnost psihološku da su mi dali sve vrste dozvola, ali Limex je riješio problem bitan. Ja danas spavam mirno jer imam sef, ali pravi sef kojeg su i Šveđani priznali kao boljeg od njihovog, što ilustrativno prikazuje vrijednost i kvalitetu ovog proizvoda. Neobično sam sretan i zadovoljan jer su mi dečki to danas instalirali i ja od danas mirno spavam. Svima onima koji vjeruju svom Ćiri, ja ću od sveg srca preporučiti ovaj proizvod koji je siguran u dva smjera. Prvo što ima jedan osobiti sef za municiju i naravno ostali prostor za oružje, tako da je on na jedan dvostruki način osigurao sve ono što može spriječiti tu vrstu nesreće".

Izuzetno nam je drago da ste sigurnost svoga oružja odlučili povjeriti našim sigurnosnim ormarima. Recite mi gospodine Blažević, jeste li se ikad prije susreli s tvrtkom Limex?

"Jesam susretao sam se, iako, moram vam to reći, vrlo ste samozatajni. Ipak, eto i sami ste se uvjerili da je malo prije moja tajnica znala da ste svojevremeno proizvodili bicikle. Ipak, evidentno je da onaj koji vodi Limex je uistinu jedna osobita inteligencija, jer našoj Vladi je trebalo jako dugo da shvati da ne možemo brodove proizvoditi, jer ih Koreanci tako jeftino proizvode da mi ne možemo biti konkurentni".

"Ja obećavam, obzirom da sam u jednoj dobi kada se počinjem baviti rekreacijom, kupiti ću jednu miješalicu za beton jer imamo dosta toga za graditi. Savladao sam elementarne stvari zidarske struke i namjera mi je da sam betonom malo zaštitim i uredim svoj dio rive koji se nalazi dolje ispod ove terase".

Miroslav Ćiro Blažević je izuzetno zahvalna osoba za razgovor s kojom nikada nije dosadno i s kojom se može razgovarati o bilo kojoj temi. Isto tako, svatko tko razgovara s Ćirom želi razgovor skrenuti na nogometne teme i razmijeniti mišljenja s "Trenerom svih trenera". Tako smo i mi, ekskluzivno za čitatelje LimexInfa, poželjeli čuti komentar nedavno završenog Europskog prvenstva u Austriji i Švicarskoj.

"I ja ću naravno ući u onaj duh u kojem je cijeli hrvatski nogometni puk, a to je skoro 80 posto cijelog našeg življa, svi smo bili jako nesretni, a u isto vrijeme i ponosni. Ne može nitko zanemarit da su naši dečki zajedno s jednim divnim čovjekom kao što je naš izbornik, napravili sve. Mislim da sam ja dobro plasiran da kažem – stvarno smo imali nesreću. Tako je sudbina htjela, tako je htio Bog, ali sam uvjeren da će ova ekipa zajedno s našim Bilićem i njegovim stručnim stožerom dati hrvatskom puku još puno satisfakcija, jer imaju izuzetno veliki talent i nadasve jako dobro su vođeni".

Ne treba biti tužan, jer i velikog Ćiru Blaževića je 1996. zaustavila "nepogoda" u vidu suca Sundella, a 1998. godine se sve to vratilo.

"Da, točno tako. Interesantno, ima puno dodirnih točaka s onim što se dogodilo u moje vrijeme i sada u vrijeme Slavena. Za očekivati je da se to ponovi, ja se samo nadam da će on otići korak dalje jer ima za to i kapaciteta i materijala".

Koja Vam se reprezentacija najviše svidjela na Euru?

"Nema nikakve dvojbe, iako su u jednom trenutku Rusi pokazali puno, ali se onda ispostavilo da nemaju tu veliku kvalitetu koja bi mogla u kontinuitetu činiti prevagu. Evidentno je da je Španjolska bila najbolja i ona je logično prvak Europe i rekao bih da je puno donijela nogometu u cijelosti, jer će, vjerojatno kao što je to uvijek i slučaj doći do imitiranja šampiona. Nadam se da će svi moji kolege treneri shvatiti da je to ono što publika traži, da je ta vrsta igre spektakularna, atraktivna, napadačka i da je ona formula za očuvanje na tribinama svih onih radi kojih mi jesmo i koji su najvažniji, a to je publika".

Danas svi hvale Fernanda Torresa, ali uvjeren sam da nije bilo onih kobnih šezdesetak sekundi da bi danas cijeli nogometni svijet slavio našeg Ivana Klasnića.

"Vjeruj mi da ja isto tako mislim, ali, kažem, sudbina je jedan fenomen kojem nitko ne može pobjeći, to je tako moralo biti jer je to tako gore predodređeno, ali kao što si i sam rekao, ako Bog da vratit će nam se već za dvije godine".

Najveća opasnost i prepreka našoj reprezentaciji na putu do World cupa za dvije godine, biti će reprezentacija Engleske s novim izbornikom Fabiom Capellom.

"Pa Capello je jedan izuzetan trener i gotovo je sigurno da ćemo u Engleskoj sada imati jednog ljutog rivala, ali mislim da usprkos Capella kojeg osobito respektiram, mi ćemo ponovo napraviti s Englezima ono što oni u ovom trenutku misle da se neće dogoditi".

Vratimo se mi Ćiri Blaževiću. Evo, zatekli smo Vas u Kraljevici, rekli ste da ste na kraćem odmoru, što slijedi dalje? (razgovor s Ćirom Blaževićem obavljen je pet dana prije nego što mu je ponuđen angažman na mjestu izbornika reprezentacije Bosne i Hercegovine op.a.)

"Za sada nemam nikakvu odluku. Moj sin stalno mi nosi garanciju jednog angažmana od milijun dolara, to je istina u Perzijskom zaljevu, ali kako je to moj sin ne želim mu priznati da je tata malo bolestan, malo imam određenih zdravstvenih problema i ne usudim se otići tako daleko, jer tu ako mi se nešto i dogodi među svojim sam ljudima, među svojim liječnicima kojima vjerujem, tako da ne mogu prihvatiti odlazak na tako udaljenu destinaciju. Gotovo je sigurno da ću ja naći ovdje neku nogometnu zanimaciju, ali se ne žurim. Prvi put nakon četrdeset godina, prvi put, da nisam na pripremama, mogu se malo odmoriti, družiti s vama… To je jedna nova vrsta zanimacije koja je uistinu zapravo onakva kakvu jedan čovjek akumuliranog zamora u ovom trenutku i treba".


"Sin Slavonije"

Unatoč najavljenom odmoru, svega pet dana kasnije Ćiro je ponovo šokirao cijeli nogometni svijet, prekinuvši odmor i u 73. godini života prihvativši možda i najveći izazov u karijeri, mjesto izbornika reprezentacije Bosne i Hercegovine.

Na kraju razgovora Ćiro nam je otkrio kako rado dolazi u Slavoniju te i jednu malu tajnu.

"Ja sam izuzetno vezan za Slavoniju. To rijetko kad imam prilike reći, ali moja majka je Slavonka, ja sam Bosanac, ali znam da sam više Slavonac. Ja sam bio izuzetno vezan uz svoju majku, ona mi je bila uzor, i danas je. Ja govorim bosanski kad sam s Bosancima, a inače govorim tako kako vi Slavonci govorite, kako je moja majka govorila. Zbog svega toga izuzetno sam vezan uz Slavoniju na jedan posebno sentimentalan način i čim mi se ukaže prigoda biti će mi posebno zadovoljstvo doći i do vas i posjetiti Donji Miholjac i tvrtku Limex i kupiti jednu miješalicu, ha, ha, ha…

Ronald Bogatić

Miroslav "Ćiro" Blažević (Travnik, 10. veljače 1935.), hrvatski nogometni stručnjak, trenutačno izbornik Bosanskohercegovačke nogometne reprezentacije. Prema vlastitoj izjavi nadimak "Ćiro" je dobio po lutku iz predstave nekog trbuhozborca. To se njemu ni njegovim roditeljima nije sviđalo jer je to ime imalo i neko pogrdno značenje. Njegova majka se svakodnevno molila da ga predstanu tako zvati. Odlaskom u Dinamo Zagreb taj nadimak je nakratko zaboravljen. Tamo je dobio nadimak "Blaž". Međutim ubrzo ga na terenu prepoznaju neki Travničani i počinju mu skandirati, pa je "Blaž" opet postao "Ćiro".Miroslav Blažević u braku je sa Zdenkom Đorđević od 1961. godine. Ima troje djece, kćeri Barbaru (1962.) i Katarinu (1966.) i sina Miroslava (1971). Ćiro i Nena, kako zove svoju suprugu Zdenku, imaju zasad petero unučadi. Uz svoju najveću životnu strast nogomet, Ćiro je poznat kao strastveni sakupljač skupih i finih stvari - među ostalim kolekcionar je satova, umjetničkih slika, oružja i valuta svih vrsta. Recitira Preverta, pjevuši Brela, Becauda, Aznavoura, ali i Ivu Robića. Sentimentalno je vezan za film Doktor Živago, ali i za Vrdoljakovu Dugu mračnu noć. Osim nogometa, iznimno voli i borilačke sportove, osobito boks i sumo hrvanje, te motociklizam. Često citira Montesquieua i poziva se na Nietzschea. Premda je u vrijeme svoga neponovljiva trijumfa sa zagrebačkim Dinamom 1982. godine bio u Jugoslaviji označavan i kao hrvatski nacionalist, uvijek je na neki način i tražio i uživao zaštitu visoke politike.

Svi trenerski angažmani Miroslava Ćire Blaževića:

1963. – 1967. Vervey

1967. – 1972. FC Sion

1973. – 1974. Lausanne Sports

1975. – 1976. Reprezentacija Švicarske

1979. – 1980. NK Rijeka

1980. – 1983. NK Dinamo Zagreb

1983. – 1984. Grasshopper

1985. PAOK FC

1986. FK Priština

1986. – 1988. NK Dinamo Zagreb

1988. – 1990. Nantes

1990. – 1994. NK Dinamo Zagreb

1994. – 2000. Reprezentacija Hrvatske

2001. – 2002. Reprezentacija Irana

2002. NK Osijek

2002. – 2003. NK Dinamo Zagreb

2003. NK Mura

2004. – 2005. NK Varteks Varaždin

2005. HNK Hajduk Split

2005. – 2006. Neuchatel Xamax

2006. – 2008. NK Zagreb

2008. Reprezentacija Bosne i Hercegovine


Nema komentara: