8. kolovoza 2007.

GRADSKO VIJEĆE SE PREDOMISLILO!


RAKITOVICA/DONJI MIHOLJAC - Nakon raspisanog natječaja za zakup poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države, među kojem je bio i pašnjak Zagajne te provedenog natječaja, Gradsko vijeće grada Donjeg Miholjca odlučilo je odustati od davanja u zakup spomenutog pašnjaka koji se nalazi u katastarskoj općini Rakitovica.
Nakon primitka Odluke Gradskoga vijeća, jedan od natjecatelja na raspisanom natječaju, poljoprivrednik iz Rakitovice, Damir Sklizović pozvao je novinare kako bi upozorio na nepoštivanje procedure, odnosno štetu koju je pretrpio prijavom na natječaj.
- Nakon raspisanog natječaja za zakup 14 hektara i 86 ara pašnjaka koji se nalazi uz rijeku Karašicu kod mjesta Miholjački Poreč, izradio sam Elaborat o odgoju steonih junica, prikupio sve potrebne dokumente i naravno uplatio jamčevinu. Prema zakonu ispunjavam sve uvjete za dobivanje navedenog pašnjaka. Vlasnik sam Obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva, a i u neposrednom susjedstvu već imam u zakupu oranicu – priča nam Damir Sklizović uz napomenu da ga je izrada Elaborata kao i prikupljanje sve potrebite dokumentacije koštalo oko 2.000 kuna.
- To nije neki novac, ali je moj i potrošio sam ga kako bih se prijavio na natječaj da bi Gradsko vijeće na prijedlog vijećnika Josipa Milića, inače i predsjednika Mjesnog odbora Miholjačkog Poreča odlučilo jednostavno zemlju ne dodijeliti ni meni ni drugom kandidatu, nego isto prepustiti Mjesnom odboru do raspisivanja navodno novog natječaja – priča Sklizović.
Na samoj sjednici Gradskoga vijeća, Josip Milić zatražio je od predsjednika Vijeća, Zorana Kovača da se o dodjeli ove parcele ne raspravlja, odnosno da se ne dodjeli ni jednom prijavljenom natjecatelju jer bi ona trebala koristiti MO Miholjački Poreč za svoje potrebe, odnosno izgradnju planirane rekreacijske zone tj. motocross staze.
- Milićevi argumenti bi bili sasvim u redu i meni prihvatljivi da ih je iznio prije raspisivanja Natječaja. Ovako je Vijeće, prema mome mišljenju, donijelo nelegalnu odluku jednostavno se predomislivši i poništivši natječaj bez opravdanog razloga. Jedini zaključak koji mi se u ovom trenutku nameće je da pojedinci spomenutu parcelu čuvaju za nekoga tko se nije prijavio na ovaj natječaj te su stoga isti jednostavno poništili. O svemu sam obavijestio svog odvjetnika dostavivši mu svu dokumentaciju i Odluku Vijeća i zasigurno ću poduzeti sve raspoložive pravne korake kako bih zaštitio svoje interese – odlučan je Damir Sklizović.

Nema komentara: